Pană în mijlocul pustietății – ce e de făcut?

Vulcanizare 24/7

Pleci la drum convins că nimic rău nu se poate întâmpla și că vei avea parte de o călătorie fără incidente. Peste puțin timp, vezi o groapă pe carosabil, încerci să o eviți în ultimul moment și auzi acel sunet care știi că aduce numai probleme și îți strică tot entuziasmul de pe drum – ai făcut pană în mijlocul pustietății. Acum ce e de făcut?

Schimbi roata cu pană cu cea de rezervă

Ca înlocuiești roata cu pană cu cea de rezervă, ai nevoie doar de un cric și o cheie. Înainte de a trece la schimbarea propriu-zisă, trebuie să îți iei câteva măsuri de siguranță. Vorbim, bineînțeles, de plasarea triunghiului reflectorizant la minim 50 m în spatele mașinii și la îmbrăcarea vestei reflectorizante, după ce ai mutat mașina într-o loc sigur. Nu se schimbă roata pe marginea drumului (mai ales dacă drumul este îngust și format dintr-o singură bandă) și nici pe banda de urgență de pe autostradă! Procesul de schimbare a roții nu este dificil. Practic, tot ce trebuie să faci este să pui cricul sub mașină și să ridici mașina, să desfaci prezoanele, să înlocuiești roata cu probleme cu cea de rezervă și să strângi bine prezoanele la loc.

Schimbarea roții cu pană cu cea de rezervă este un plan bun în momentul în care mașina este dotată cu o roată de rezervă. Modelele mai noi de mașini nu mai sunt dotate cu roată de rezervă, ci cu o trusă de reparare. Și așa ajungem la următoarea soluție.

Repari anvelopa cu trusa din dotare

Kit-ul de reparație te poate ajuta sau te poate încurca mai mult. Unii șoferi susțin că este destul de dificil să repari o pană cu un astfel de kit de reparație, mai ales dacă nu te pricepi. Trebuie, mai întâi, să localizezi gaura din anvelopă, să îndepărtezi obiectul care a găurit anvelopa, să cureți gaura și să introduci fitilul din kit în gaură. Gândește-te cum ar fi să fii nevoit să repari o pană în mijlocul nopții, în beznă. Chiar și înlocuirea roții cu pană cu cea de rezervă poate fi o sarcină aproape imposibilă în astfel de condiții, să nu mai vorbim de localizarea găurii și a obiectului care a cauzat pana. Repararea anvelopei cu kit-ul de reparații rămâne o soluție în momentul în care ești familiarizat cu această operațiune. Și totuși, ce rămâne de făcut atunci când facem pană și nu avem roată de rezervă, ci doar un kit de reparații pe care nu știm să îl folosim? Apelăm la o vulcanizare non stop!

Chemi specialiștii în ajutor

De ce să îți bați capul cu schimbarea roții sau cu folosirea kit-ului de reparații când echipa de la AutoChelu este doar la un telefon distanță? O vulcanizare 24/7 se ocupă, printre altele, și cu rezolvarea unei pane în cel mai scurt timp. Echipa se deplasează la locul incidentului și se asigură că ești gata de continuarea drumului imediat.

Dacă nu vrei să apelezi la o echipă mobilă, poți opri în prima vulcanizare 24/7 care îți iese în cale, însă această soluție este puțin riscantă, mai ales dacă nu știi la ce distanță e și cât va mai rezista anvelopa ta. Apelează la specialiști și în acest fel vei fi sigur că treaba a fost bine făcută, că roata este din nou funcțională și că drumul va fi în continuare fără peripeții!

Vezi și

vulcanizare-mobilă-Brașov

Dacă ai probleme cu anvelopele apelează la serviciile de vulcanizare mobilă Brașov

Serviciile de vulcanizare mobilă Brașov te pot ajuta să ieși din situații dificile. Atunci când ești șofer te poți confrunta cu multe situații neplăcute în trafic, iar una dintre surprizele care pot apărea este o pană. Totodată, dacă ai pneurile uzate, și acestea nu mai oferă siguranța necesară...

Trimite mesaj
Bună ziua! Cu ce informații te putem ajuta?
Call Now Button